VA FAN

Det tänkte jag imorse när jag aptrött klev ut genom dörren och möttes av snöblåst och kalla bilrutor som behövdes skrapas. Det var så rått och kallt ute att jag var nära att stänga dörren, ta av mig kläderna och krypa tillbaka till den varma sängen.  Min kille låg där och var oförskämt nöjd med att inte behöva gå ut i den kalla och snöiga november morgonen. Jag vill också ligga och sova. Tänk så skönt att bara stänga av väckarklockan och sen med en suck dra täcket högt upp under hakan, mosa ner sig i kudden och somna om.

Det är vad jag vill göra och ville göra imorse och nu.

Jag skulle vilja mysa hemma. Jag längtar efter min kille och vill kramas och hångla lite i soffan.


JAG ÄR KÄR och trött. Men mest kär, det kittlar i magen och det är så skönt att få kittlet i magen när han kommer in genom dörren, när jag får ett mess eller bara när han ligger där bakom mig och snusar mig i nacken.

Jag har det bra, det är så otroligt skönt att man kan ha det så här bra.


Kommentarer
Postat av: pennylane

Fint.

2007-11-26 @ 16:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback