Sent fredag kväll

   Jag sitter i sängen. Skriver om veckans tankar tänkte jag. Vet inte om det blir så men det får vi väl se. Veckan på jobbet har varit som vanligt. Gjort mycke saker, en del bra och en del så där lagom bra. Men visst är det väl bra. Nu måste jag sova faktiskt. Imorgon är det loppis dag i Luleå och då måste man ju vara pigg och alert för att se alla fina fynden.

Livet i övrigt förutom jobbet har varit sådär, hösten gör mycke konstiga saker med en. Inte alltid dåliga, men inte alltid bra heller. Vad är det som gör så med en? JAg har ingen aning. Det blir bara fucked up ibland och man kan liksom inte alltid säga det rakt ut. Att man är störd i huvudet menar jag. Inte helt klara tankar. Skulle vilja att man var som en dator där man kan trycka delete eller ctrl alt delete och stänga av pågående processer. Tror ni att man någon gång i framtiden kan göra det. Hmmm,,, Jag saknar solen. Jag skulle vilja att det var sol och varmt och skönt, bada ute i varmt och skönt vatten, lägga sig i solen och bli så varm att man måste klaga lite på det. GUUUUD jag vill att det är sommar. Men jag var lite störd då också nu när jag tänker efter så inte heller det verkar vara så jävla bra. Satan jag önskar att det fanns ett minne att radera. UNdrar hur stort minne man skulle behöva.

Varför tänker jag allt i data termer?

Nå, nu måste jag sova.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback