MITT ÖNSKEHUS KOMMER UT TILL FÖRSÄLJNING SNART

Efter jul kommer mitt drömhus ut till försäljning. Jag pratade med mäklaren idag och det är crazy.
 
Det är ett av de husen som vi har åkt förbi sen vi var små och fantiserat om. När vi var små handlade det om att det kanske spökade i huset. I vuxen ålder så har vi tjejer åkt förbi och suktat efter att kanske någon gång få bo i det underbara röda gamla huset.

Men vem vet, det kanske är som det gråa huset vi var och tittade på som var otroligt gammalt och i stort renoveringsbehov, kanske kostar det 2 miljoner efter budgivningen är klar och kanske känner man att man inte vill bo där när man varit på visningen. Det är sånt man aldrig vet, men gud jag önskar att jag fick vara med och bo där någon gång. Det är min dröm just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback