Jag är sjuk och min kille har kommit hem.

Jag är så sjuk, igår grät jag två gånger för det gjorde så jävla ont. Ont i mina tänder och ont i mitt öra och doktorn säger att jag ska äta alvedon och ipren. YEAH right. Jag ska och hämta andra saker imorgon. Det här går inte. Det gör så ont och de sa att det kan ta upp till en vecka. Jag förstår om man blir psykiskt sjuk och drar ut sina tänder. DET GÖR ONT. Sen kan man ju diskutera min timing med att min kille kommer hem. Han kom hem idag och jag ligger ojandes och med en varmvattenpåse på kinden. Inte riktigt som jag hade tänkt hemkomsten.

Han får stryka mig på pannan och ge mig te. Men jag kan inte dricka nå varmt eller kallt idag för det ilar i hela min vänstra sida. FAN FAN FAN.

Nåja, han kommer ju att vara hemma nu så jag får ta välkomnandet en annan dag.

Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Navelluddet

Kanske ett besök hos farbror käftis skulle göra susen? Eller penicillin för örat? Vilket som nu bråkar med dig. När jag hade tandvärk senast drack jag whisky och knaprade paraflex. Funkade 3 timmar i taget.

2007-05-04 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback