Svettande, argande och skottande

Igår kväll när mina vänner skulle gå hem fick de knappt upp ytterdörren. Det är + grader ute och mitt garagetak har en fin sluttning mot ytterdörren. NICE.

Det är så överdjävulskt mycke snö utanför dörren så det är inte klokt. Helt galet. Så nu efter en tallrik fil så bär det ut med storspade och ett glatt humör. HAHA just det.

Fan att man måste vara vuxen, om jag hade varit lika gammal som terje hade jag säkert tyckt att det var kul att klättra i träd och titta på när min mamma svettades och argade och skottade. Men man behöver inte vara liten för det eftersom jag hade tyckt det var lika kul bara nån annan svettades, argade och skottade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Welcome back.

2007-03-09 @ 11:53:52
Postat av: MistressModesty

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggghhhhhhhhhhhhh!
It´s a live!!!

Trodde nästan du var död älskling. Men du, du måste ju blogga så att P vet vad du pysslar med när han är i Amerikatt!! (om han inte vet vad du gör kanske han blir svarttis, tänk på det) (ok, sorry, slag under bältet. Men kul. Hi hi)
Han har väl lagt upp resedagbok så att du ska ha koll på honnom? Kontroll är det enda som kan hålla ihop ett distansförhållande, det hörde jag DR Phil säga, eller var det Opra? Sedan tycker jag att ni båda kan blogga på varianter att utveckla webcam sex. Vi har testat men det va ingen höjdare. Inte ens på fyra...:-( Kankse kan du och P visa vägen hur det ska gå till?

2007-03-09 @ 22:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback