skoter skoter åter skoter

Dagen har bara innehållit skoter till nu. SKOTER- och kokad skoter. Man lär sig mycket som nybliven skoteråkare när man kör upp på råberget i + 5 grader. En skoter blir faktiskt varm tro det eller ej. När jag, terje och min mamma kom upp till bergets högsta topp trodde jag att skotern hade dolda talanger såsom rökmaskin. Men nä så var det inte. skotern kokade. Hmmmm.... Men nu är vi hemma och jag har lärt mig att köra i djupsnö och att köra fort för att kyla skotern. Köra fort kunda jag iofs tidigare men kanske inte med pulka bakom. Nu kan jag även det.

Nu ner mot duschen och sen mot svensbyn och melodifestivalen

go THE ARK go

Kommentarer
Postat av: petter

välkommen tillbaka! nu kan vi ju ses här också.

Postat av: Ewa

DE VANN!!!! HURRA!!!

2007-03-11 @ 12:33:50
URL: http://www.kafferep.habibi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback