nu är det dags att rycka upp sig

Det här har blivit mitt dåliga samvete ett tag. Jag har funderat över vad jag ska skriva i den efter att jag inte skrivit alls på typ hundra år. Mitt liv just nu är ganska skitbra förutom att P. är borta i amerikatten. i två månader och det är väl sådär. Annars leker jag just nu mest med terje och åker skoter. Idag har nörden i mig fått utlopp , Singstar är ett faktum till playstation2. Underbart. Jag har sjungit hela eftermiddagen. Nu är jag skithes. Måste vila rösten så jag plockar höga poäng. Ett fantastiskt spel.

Jag är rätt oinspirad till att skriva men ni kanske kan hjälpa mig lite på traven genom att fråga nått eller nått. Inte vet jag.

Kram till er alla iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback