Jag har ju glömt att berätta det mest galna

Jag har ju för fan köpt singstar till PS2. Efter det att stora delar av P´s flyttlass landade i öjebyn och framför allt det viktigaste så har har jag en PS2. Underbart. Jag köpte en klassiker som Crash bandicot i går , för dig Jenny som kanske inte vet så är det ett hämta pengar spel. Pling pling, trallalala, så låter det. Helt underbart roligt.

Men sen så har jag fallit dit på  Singstar. Skulle egentligen köpa Guitarr Hero, alltså när man spelar elgitarr men slets då hårdare mot mikrofonerna och handlade Singstar. Hela gårkvällen sjöng vi i huset och det var så grymt. Fantastiskt underhållande. Sen eftersom jag är något av en utpräglad tävlingsmänniska så hade jag ju problem att lägga bort micken, även om jag hade lessnat för längesen så hade jag ju inte alls tagit den poäng jag ville. Jag blir beroende direkt. Därför gruvar jag mig kraftigt för när Sims kommer in genom dörren. Jag kommer att bli galen av Sims men även galen om jag inte får det. Hmmmm, är detta farligt?

Kommentarer
Postat av: Ewa

Y.E.S. Å jag längtar till nästa fest. Vi måste planera så vi har de bästa och mest intressanta lagen...

Postat av: pennylane

Ja, jävlar till påsk ska jag bosätta mig framför plingspelet. Finns-det-där-krascha-så-många-bilar-som-möjligt, som jag var så satans grym på till PS2? Eller var det X-box?

2007-03-09 @ 14:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback