Värdelös på bloggandet

Jag har helt tappat min bloggarkraft. Jag är bara arbetsam hela tiden. Även om dagens arbete mest bestått av jordgubbar, glass och grädde. Vi skulle ha ett möte med en kund i morse halv tio och istället för att åka på bageriet som en normal människa åkte jag till COOP FORUM och handlade 5 liter jordgubbar, grädde och glass. Till hela våningens glädje eftersom det bara var jag, tomas och kunden som skulle dela på 5 liter. Ungefär 10 pers har ätit i omgångar idag.

Fånigt små skålar tycker jag eller kanske jag har svårt att se mängden jordgubbar till 3 personer.... Tror inte det.

Annars har helgen varit bra, varit i stugan i jävre och mysit. Avslutade igår med en tur till kamlunge och mös i myggsvärmar o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback