Nu jävlar ska det bloggas

Alltså jag undrar om man kan vara mer lättretlig än mig. Jag gick runt och klippte gräsmattan igår. Och tänktepå en gammal klasskompis som säkert har gått förbi och tänkt att det är oklippt. Den tanken fick mig att reta upp mig så in i den milda grad att jag dessutom gick in i tanken på en annan helt jävla konstig gammal klasskompis med ett läspande och tantigt uttal och det fick mig att springa med min gräsklippare. JAg tycker inte om dom och att jag dessutom fantiserar om att de pratar om min gräsmatta.... va fan.

Gud och gud och gud

jag vill ha semester...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Har du gjort det här själv eller...?????

2007-06-20 @ 20:43:51
Postat av: pennylane

Ja Annacarin har du gjort det här själv eller?

2007-06-21 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback