Dagen efter lucia

Igår kväll så gjorde jag skitsnygga och säkert lite äckliga godisar. Typ mozart kulor tror jag att det heter. Marsipan med nougat i och sen mörk choklad över. Det blev jättesnyggt, jag ringlade vit choklad som dekoration och det blev skitsnyggt.

Sen gjorde jag ju Leilas Rocky Road också. SKIT GOTT, Har med mig en hel bigpack på jobbet och har bjudit både restaurangens folk, städet och vaktmästarna på godis. Det är populärt.

Ikväll är det företagskalas och det blir trevligt. jag ska ta och sminka mig ikväll till och med. Det är inte illa. Nu är det bara 10 dgr kvar till jul. På söndag ska vi klä julgranen. Alltså får jag handla lite nya julkulor på lördag eller söndag.

Tjoho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I love julkulor.

Vi hörs sen.Nu ska jag arbeta och skriva lite.

Kommentarer
Postat av: pennylane

Hä het ju pollor!

2007-12-17 @ 13:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback