Mina fina vänner

Jag har sån tur att få ha de finaste av vänner. Ikväll satt jag på mitt jobb och väntade på de sista utskrifterna och skivor att lämna ifrån mig imorgon på en presskonferens hade jag ont i huvudet och var allmänt less. Kraftig Jetlag som aldrig verkar ge med sig och bara allmänt trött.

Då hittade jag min snälla rocker kompis på msn och jag skrek efter henne som man bara kan göra på en msn (i cybern kan ingen höra dig skrika kändes det som). När hon tillslut uppmärksammade mina skrik så blev jag direkt erbjuden en fika. Jag var hungrig och åkte dit direkt allt var klart. Jag fick underbar middag - fil och frosties med tillhörande korv och senap macka. Underbart gott, precis vad som behövdes. Efter det gott kaffe och jag förhörde henne på tentan som ska vara på fredag.

Jag är så lyckligt lottad att få ha de finaste av vänner nära och här. Kram

Kommentarer
Postat av: Rockern´ Ingela

Hell yeah! mys var det, förutom tenta helvete! Men tack för att du orkade läxa upp mig! kram

2007-04-24 @ 09:30:16
Postat av: Anonym

Tack, mm jag vet. utan vänner är man ingenting ju.

2007-04-27 @ 15:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback