Back in buisness

Nu är jag här. Har varit här sedan en stund och har haft en trevlig helg i jävre för att vila upp mig innan arbetet börjar imorgon. Resan hem gick fint förutom att väskorna försvann och kom några timmar efter mig men det var helt ok. Terje blev så glad när jag kom hem och att sen det kom en massa paket efteråt var ju också skitkul. I fredags åkte vi ut till Jävre med Ingela, alva och ellen. Det är så skönt ute i stugan. Allt blir liksom så mycke lugnare. Kidsen har lekt och jag och Ingela har läst böcker och vilat. Igår gick jag och terje på långpromenad och hade ett värsta långt snack om allt och massor. Kärlek, tjejer, killar, Star Wars, Patrik, båtar, fiskar, sommar, vinter osv. Nästan en timme gick vi och pratade om en massa saker och det var så roligt. Han förstår så mycke mer än man tror. Nu har han åkt till sin pappa och jag tror att  jag ska ta och ringa till min kille i stora landet over there. Han kommer hem snart och det kommer ni antagligen bli less på att läsa om den kommande veckan. JAG LÄNGTAR EFTER HONOM JUUUUUUUUUUUU.

Kram på er alla, jag vill att ni kommer till mig på lördag och myser och går ut och dansar disco... Är det en tanke?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback