Nu är det höst fan va skönt

Hej alla glada, nu är det fan dags att börja blogga igen. Under sommaren har jag inte varit nå kontaktbar alls men nu jävlar.

Jag ska börja att berätta om fantastiska upplevelse med skräckfilm för två kvällar sedan.

Jag, Eva och Petter såg Instängd. JÄVLA SKIT, jag fick se 4 avsnitt vänner efteråt och vika hela tvätthögen och sedan vid ungefär halvtvå blev allt P. problem. Jag vägrade att släppa telefonluren. Hmm.... sen kan man ju förvänta sig att allt försvinner. Igår kväll var jag hos Ingela och åt lite ost och kex. Men sen kom jag hem till mörkret och HJÄLP. Jag hörde ljud och skit hela tiden. Jag är inte skapt för att se skräckfilm.

Det blev vänner och sen blev det telefonsamtal länge igen.

Sen över till att allt är så skönt med att hösten är här. Jag älskar strumpor, tjocksockar och tjocka bylsiga tröjor. Jag var så nöjd i början av veckan. Regnet öste ner och det var kallt. Allt såg underbart kallt ut. Men så kom denna dagen,,,,

22 grader varmt i september, hur jävla sur kan man bli? Jag vill ha varma kläder. INTE NÅGRA VARMA DAGAR TILL.

Det här ska en höst bestå av;

* varma tröjor
* tjocksockar
* mjuka tyger, klänningar, mjukisbrallor
* tända ljus
* elda i kaminen
* baka kakor

Just nu är det för varmt för att göra det. Vad ska man göra? JAG VILL HA KALLT OCH VARMA TRÖJOR.

Jag behöver ett tips också; jag måste hitta några snygga röda tröjor nu till hösten, både tunna och stickade, men inte med kort ärm. Snälla ge mig tips.

Jag bloggar vidare imorgon.

Kommentarer
Postat av: Pennylane

Vi har saknat dig!
Puss

2006-09-06 @ 16:48:25
Postat av: Anna

Jag håller med om allt. I dag regnar det i Stockholm = jag fick ta riktiga skor, bästa koftan och höstjacka. Topp. Och ja, vi har saknat bloggandet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback