Jag är sur.

Imorse så vaknade jag sur. Det är så tråkigt att vara sur. Tänk att alltid vara sur. Det måste ju vara hemskt.
Jag tror också att jag håller på att bli sjuk, eller jag hoppas iaf. Jag vill ligga i en soffa och sova. Jag är så trött. Jag vill bara se bra filmer och mysa. Istället får jag åka till jobbet och vara trevlig. Det är så tråkigt. Jag ville ha min nya klänning idag. Men jag får inte det heller eftersom jag måste packa en LT31 och en lastbil med grejer idag. Inte fan kan man springa omkring i en klänning då inte. FAN

Kommentarer
Postat av: !ngela Be

Fy 17, jag vet känslan. För att uppmuntra: det går över, men man vet ju aldrig nääär =) kram kram å ha en sååå bra dag som det går!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback