Jag är så stolt över mig själv---

Hej alla glada.
Det är fredag morgon, jag har en ny snygg kjol, röda skor och svart tröja, jag får vara fin för att det är fredag. Jag har snart målat klart i Terjes rum. Det blev så himla fint. Svarta garederobsdörrar och turkosa väggar. Fan vilken vecka jag haft men imorgon är det bara golvet som ska in och sen är jag klar.

Om ni nu någon gång har problem så är det bara att ringa till målaren, snickaren och tapetseraren Caisa.

Sen är det nått annat underbart som hänt idag. När jag vaknade tittade jag ut genom fönstret och tänkte fan va varmt det ska va idag då. Tittar på termometern och den visar 7 grader varmt i solen!!!!! TJOHOOOOOOO det har blivit höst. I LOVE IT.

Så idag är livet som bäst. Jag ska leta upp en bild på min nya kjol så ni får se så snygg jag är.

 Kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback