Helgen....

Jag startade helgen redan i onsdags när jag åkte ner till Sthlm för att gå på liten möten och en ledarutbildning. Chefen och ledarskapet.

Där fick vi göra en massa tester på hur man själv var som ledare och diverse. Tyvärr kom det då fram i ett test att jag saknade Empati. Hmmmm, tror ni att det är bra när man är ledare? Skulle inte tro det. Det känns ju lite konstigt dock, nästan så man blir rädd för en själv. Det är bara att hoppas på att det är fel i testet.

Sen när jag kom hem så har jag haft en fantastisk helg.

Det är ju så att jag blivit med Stuga. Eller inte jag men mamma och pappa. Det har fallit sig så att det är mest och nästan bara jag som är där. Fredag kväll åkte jag och sonen ner dit, tar ca. 20 min hemifrån. Det var kallt nå hemskt, men med ganska snabba element och en stor brasa i kaminen så värmdes stugan upp fort och i mörkret satt jag och mös med tända ljus och det var så mysigt. Terje somnade fort så jag hade det lugnt och skönt och mysigt.

Lördag morgon bar det in mot stan och handla lite presenter till en tjej som terje skulle på kalas hos. Hans första disko och han ville ha en fin present med sig. Det blev en barbie med vacker lång klänning. Han var lite nervös över just discodansen. Men när jag hämtade honom var han mycket nöjd, blev generad när jag frågade om han träffat någon söt tjej.... Det ska börjas i tid. Men det är ju tur då att han har en så snäll och lugn morsa.
Ingela och hennes dotter kom ut och vi eldade och mös ut mot vattnet och sen åt vi en god middag, eldade i kaminen såg på Notting Hill, fixade i några skåpar och somnade sedan gott.
 
Söndag kom Patrik ut till oss och allt var frid och fröjd, hela dagen bestod av eldning och vackert väder. En underbar höst dag. Patrik sov över och fick åka 05.25 imorse. Fan så tidigt. Han är dock underbar som gör det.
Dessutom var jag otroligt social och somnade strax efter terje somnat igårkväll så att Patrik fick sitta uppe ensam. Otroligt schysst tycker jag.

Jaja, det är ju tur i sånna lägen att jag är schnygg ialla fall. ;)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Du saknar inte empati. Jag tycker att du ÄR empati. När jag är ledsen är du alltid bäst i världen på att säga rätt saker så jag kan räta på mig och bli glad igen. Jag vill också följa till stugan! nu måste vi vara med varandra i veckan. Kram.

2006-09-25 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback