Julklappar, ledighet och isskrapa

Jag har hittat en julklapp till sonen. Jag ska lägga in en bild så ni ska få se. Ett litet trumset som han ska få leka med i källaren. 


Terjes trummor
Jag funderar också så här på morgonen om man kanske skulle kunna få vara ledig en månad eller två. Jag skulle helst av allt vilja ligga i en soffa och se på film, vara i Ume med min snygga snubbe, leka med Playmobil borgen med terje. Baka, sova, äta, träna. Jag vill vara ledig och softa.

Imorse skrapade jag rutorna på bilen. Det är kallt att göra det utan vantar. Iår ska jag vara en duktig tjej som har vantar på sig. Alla vintrar brukar jag annars frysa som ett svin och i mars ungefär har jag både vantar och isskrapa i bilen. Hittils så är det som vanligt CD fodral som jag skrapar rutorna med.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Okej.
i julklapp ska du få 1.vantar, 2 isskrapa av mig. Det paxar jag för. Hör ni det alla andra?

2006-10-12 @ 16:07:26
Postat av: !ngela Be

så fin julklapp, trummisar är dom coolaste ;)

2006-10-12 @ 17:47:21
Postat av: Mistress Modesty

Du är inte klok kvinna. Eller ska han ha trumsettet hos pappa kanske? *LOL*
De vore kul, jag vill gärna se Peters min när Terje öppnar presentetn då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback