En söndagkväll i tristessens tecken

Jag har varit så duktig i helgen. En riktig kvinna. Bakat, tvättat och städat. Ja, verkligen duktig. Det enda jag inte gjort är att träna. Men det kan jag göra en annan dag tänkte jag klockan sex ungefär när allt var klart. Nu är klockan snart åtta och jag är uttråkad. Jag har druckit te, läst lite bok, blippat på tvn och försökt att se "Den engelska patienten". En fantastiskt trist film, så grymt långtråkig.

Ikväll vill jag ju göra nått roligt, jag kan till och med tänka mig att brodera eller nått annat kvinnligt. Men har jag nå pysselgrejor hemma? Svar; nej.

Vad ska man hitta på? Jag tänkte att jag skriver lite på bloggen för att ni andra ska veta hur tråkigt jag har det. Men jag är dessutom för lat för att göra nått åt det. Kanske man ska ta sin ipod och vandra ut för att få lite motion ändå,,,

Kanske äta nått onyttigt? Näe, inte sugen.

FAN vad jag är uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback