Det här med att vara bakis

Igår söndag var en fruktansvärt plågsam dag. Klockan 10.00 när vi just vaknat upp ur dvalan började grannen spela musik. Inte vilken musik som helst heller... ONT DET GÖR ONT - Lena Philipsson.

Snacka om att grannen visste vad som hände kvällen innan. Fan så bakis jag var. Till och med idag är jag skakig och helt slut. Fan, kan man aldrig bli vuxen?

Vid 16.00 var jag så vid liv att jag kunde röra mig till toaletten och sen var det ännu mer film och sömn på madrassen framför tvn.

Vid elvatiden igår kväll var jag så pigg att lite kall pizza gick ner. Men fy fan så slut.

Å tänk då på att jag är ju en ung tjej om man räknar med att Patrik är fan gammal gubbe på 32 år och Niklas likaså. Hur ska det då vara om tre år?

USCH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback