Gaffa tejp

Jag älskar Gaffa tejp. Imorse när jag kom på jobbet upptäckte jag till min stora förskräckelse att jag glömt att sätta på mig en BH. Jag har då inte riktigt lika uppåt pekande bröst som min vän rockern med tonårspattar fastän hon snart nästan är 40 !!! (lite ljug, men ok, då inte över pattarna utan angående åldern).

Jag funderar en liten stund över vad jag ska göra och kommer ihåg att jag jobbar på ett företag som har massor med GAFFA. Vad kan GAFFA göra? LYFTA LYFTA och LYFTA.
Ut på lagret, hämta en gaffarulle (den bredaste) och in på toan.

Jag drar upp tröjan upp till halsen och påbörjar gaffandet,tejpar lite under pattarna och över dem, ut från toaletten kommer en Caisa med Pattar under hakan.

UNDERBART.

Gaffatejp går att använda till allt

JAG ÄLSKAR GAFFA.

Kommentarer
Postat av: !ngela Be

Hi hi hi.. du är kul! Varför operera sig? när de finns gaffa?

kram kramkramkrmakmrkamrka....

Postat av: Mistress Modesty

Ja de är ett välkänt faktum att gaffa kan lösa de flesta problem. De kan hålla ihop de allra stormigaste av äktenskap (gaffa ihop paret så lär de aldrig kunna separera) Och nu har min vän Caisa hittat ännu ett användnings område.

Hmmm undrar om de skulle funka med gaffa till en braziliansk vaxning?
Någon som känner för att vara försökskaning?

2006-11-19 @ 23:28:52
URL: http://www.s-info.se/bergstedt
Postat av: pennylane

Smart som fan. Men det kommer nog att göra väldans ont att ta bort ikväll.
Älska gaffa!

2006-11-20 @ 10:21:37
Postat av: Zark

Verbala beskrivningar i all ära men det hade inte varit fel med lite bilder ;-)

2007-01-12 @ 22:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback