En lördag kväll

Jag är lite uttråkad för stunden. Har suttit och trånat efter min klänning som jag inte lagt bud på ännu. Jag ska snart gå ut i köket, göra mig en macka, te, popcorn och cola light. Välja mellan de 5 tjejfilmer som jag hämtat hos syrran och sen borra ner mig under täcket och mysa.

Men jag är lite uttråkad. Jag längtar efter min kille som är i Umeå. Men det kan visst vara bra att längta också. Det är ganska skönt att längta efter nån även om det gör lite ont.

NU är det dags;;;


MOT MJUKISBRALLORNA!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag är ju så pass borta att jag har inte märkt att tiden har gått och att klockan nu är typ halv elva. Jag tänkte ju ringa dig men det får bli i morgon. Suck. Kram. ( Vad var det för filmer, jag vill också se!!!)

2006-11-11 @ 22:20:46
Postat av: Mistress Modesty

Yo go gril! Tjejporr och popcorn en hel kväll, det kan ju inte bli fel. Men jag visste inte att din syster gillade film med tjejsex, eller????
*ser skeptisk och förvånad ut*

När du trånar som värst kan du ju alltid plocka fram Mr Rabbit. Räddaren i nöden.

Postat av: !ngela Be

Va är de för snack om kaniner, är inte du vegetarian?? pussss...

2006-11-12 @ 20:36:21
URL: http://ingelabe.blogspot.com/
Postat av: pennylane

http://www.duoboots.se/boots.php

2006-11-13 @ 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback