länge sen och jag är en nörd

Det är nu rätt längesen jag skrev här, men det beror bara på att jag är en nörd. Jag  har fått mina nya högtalare... I LOVE IT. Jag sitter antingen framför dem dagarna i ända och tycker att de är fantastiska. Låter bra och är snygga.

Men det finns även en annan orsak till min lilla tid för bloggning. Det är Gilmore Girls.

Min vän 2bbe förser mig med mängder av Gilmore avsnitt och det är så bra. Jag vill bo i Stars Hollow. Ta hand om Luke och göra honom till en glad lax. Det skulle han utan tvekan bli med tanke på hur bra jag skulle ta hand om honom. Lorelai kan också få vara med på ett hörn.

Jag gillar Gilmore, det är ju det bästa. Kan vi inte bygga en egen liten stad som ser ut som Stars Hollow där det oavsett väder är mängder med folk ute och alla är glada.

Var ska vi bygga staden?

Kommentarer
Postat av: Bodil

Jag skulle med glädje hjälpa till att bygga upp Stars Hallow, om jag får bo där... Håller helt med dig, stars hallow verkar vara en underbar och framför allt en glad stad. Det finns för få sna i världen.

Postat av: Ewa

vänta nu.
2be
2much
2mas
vad dina killkompisar börjar på två?
schitzofreni?

2006-05-29 @ 08:07:23
Postat av: pennylane

I love!

2006-05-29 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback