jag ska gifta mig

http://www.youtube.com/watch?v=d2OqyFPFuJI&search=juventus

Kommentarer
Postat av: ewa

Ja. vad ska man säga.
Gör det.

Jag tycker vi dricker upp det där vinet tillsammans eller vad tycker du?

2006-05-16 @ 19:21:03
Postat av: Caisa

Det tycker jag absolut att vi ska göra

2006-05-17 @ 08:49:49
Postat av: Ewa

Bra! När?
jag har sagt till jenny att hon får lov att komma hem nu.
vi måste virka fler pinnar tycker jag.
kram.

Postat av: EWa

Jag tror vi måste åka till Luleå på resa om du ska ha klänningen. Det var den jävlat sista i Piteå. Men vi har ju alltid Storheden som tryggt förvarar allt fint. De som storhandlar där har inte riktigt samma smak som oss andra verkar det som ( eller så är de bara puckade Lulebor).

2006-05-19 @ 07:57:21
Postat av: Caisa

antagligen puckade lulebor
ska vi ta det nästa vecka det här med storheden?

2006-05-21 @ 13:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback