En trött morgon

Tänk vad vädret kan göra, igår sken solen och allt var jättebra. Imorse var det jättetungt att kliva upp. Jag var trött, lite arg och lite förkyld. Jag duschade, klädde på mig och gick sedan ut. REGN. Nog för att det är bättre men stämningen blir verkligen trött. Jag kör direkt till Frasse för att få morgonkaffet. Jag kliver ur bilen och Patrik Öhlund frågar dagens första fråga  - Är du arg idag?

Kan man bli annat än på dåligt humör, jag har nog en ond aura. FAN.

Jag längtar efter Pennylane. Jag vill att hon kommer hem och alltid är hemma.


Kommentarer
Postat av: pennylane

Å jag längtar ihjäl mig efter dig! Räknar du blådagarna?

2006-05-03 @ 10:46:06
Postat av: Caisa

Alla jävla dagar som finns

2006-05-03 @ 11:35:56
Postat av: pennylane

Jag har räknat. Minus helger minus fredagar = 12 dagar kvar!

2006-05-03 @ 17:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback