Lördag kväll och fantastiskt uttråkad

Vad ska man göra? Jag är så grymt uttråkad. Melodischlagerfestivalen heavy duty som ALLA vill se. Inte jag. Inte Patrik heller som istället sitter framför sin dator i Umeå. Inte i Piteå. I Umeå. Skit. Lika uttråkade. Jag är iofs så trött att om jag la mig ner och läste en liten stund skulle jag utan problem somna. Men jag är så uttråkad att jag inte ens ids gå och sova för då måste jag borsta tänderna och det tar tid och kraft.

Nästa vecka vid den här tiden kommer jag att stå skrålandes till nån konsert i umeå. Hoppas jag iaf. Man vet ju iofs aldrig.

Jag måste gå och sova. JAG ÄR SÅ TRÖTT....

Tror ni att det är fler än jag (förutom Patrik) som är uttråkad på en lördag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback