Kompisförsäljningen

Nu har jag funderat på det här med kompisförsäljning. Om vi startar en filial i Haparanda, intill IKEA, kan vi säkert utan problem börja sälja shopping kompisar. Tänk alla kvinnor som kommer dit med karlar som inte vill shoppa på ikea. Vi kan sälja en shoppingintresserad man eller kvinna som under hela shoppingturen får följa runt och tycka till. Om tycke uppstår mellan köparen och kompisen kan det bli en långtidshyra eller eventuellt ett köp. Vid köp så kan vi hjälpa till med finansiering, avbetalning till hög ränta. Lån av kontanter kan vi även lösa eftersom vi kommer att ha mängder med pengar från verksamheten ute vid Multiarenen. Eventuell indrivning kan vi lösa med att hyra in Baltik inkasso.  Det kan bli nått bra av detta.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Du får gärna köpa mig, jag är jävligt billig!
Jo såklart vi ska fika. Jag umgås ju bara med Bryngel och eleverna på dagarna så jag behöver få ha lite kul...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback