Jaha....

Ännu en dag av inventering. Vi har inventerat, inventerat och inventerat. Det är jättemånga saker här. Pennylane trodde igår att hon hade Pälsänger i sin lägga. Jag har hela natten funderat på om det finns nånstans i mitt hus.... Kan man ha det utan att se det? Det vill inte jag att man kan. Fan va äckligt. Nu ska jag ut på lagret igen. Det enda positiva i denna kråksång är att det jag som är "DJ Caisa" jag får bestämma musiken... ha ha, de ångrar sig nog snart att de satte mig på den posten. Nu ska jag ut och slå på lite "Lords of Acid" i Nexo högtalarna.

HEJ DÅ alla glada


Kommentarer
Postat av: pennylane

Det låter som ett bra soundtrack för dagen. Puss!

2006-03-02 @ 09:23:01
Postat av: Mistress Modesty

Jo, pälsänger är som klamydia har jag hört. Man kan ha det utan att känna till det,helt plötsligt känner du hur de börjar "krypa". *S*
Fast jag tror inte man kan bli steril av pärsänger.
ttp://www.anticimex.se/default.asp?objectid=469

Mer hångel till folket!

Postat av: Mistress Modesty

Jo, pälsänger är som klamydia har jag hört. Man kan ha det utan att känna till det,helt plötsligt känner du hur de börjar "krypa". *S*
Fast jag tror inte man kan bli steril av pärsänger.
ttp://www.anticimex.se/default.asp?objectid=469

Mer hångel till folket!

2006-03-02 @ 22:05:01
URL: http://www.s-info.nu/bergstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback