jag har gjort ett misstag

Jag måste berätta om en sak, det var inte Anna som söp bort telefonen. I mitt förra inlägg blev det ett syftningsfel och det var Jenny som supit bort den. Eller glömt den som det heter. . . What ever. Alltså ; Anna söp inte. Eller? Iaf inte bort Jennys telefon. KOM SNART HEM ALLA!!!.


Jag vill ha tillbaka mina vänner, ni är så långt borta. Kan man köpa vänner nånstans? Kanske på Kvantum eller Coop? Eller kanske på internet, där kan man ju handla mycket har jag hört...

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har hört att man kan köpa vännerna på Konsum faktiskt. Kolla det. Eller om det var choklad, jag minns inte. Men det är ju typ same same.
Annars kan du alltid klicka lite på http://www.pid.se/, där kan man iaf shoppa bort sin ensamhet. Och sina pengar!

2006-03-07 @ 11:24:54
Postat av: Anna

Jaja, det var väl iofs mitt fel att Jenny drack allt det där vinet överhuvudtaget... Men jag hoppas hon hämtar telefonrackarn snart, för nu vet inte jag heller vad hon gör. Och det är påsk snart vet du!

2006-03-07 @ 11:53:24
Postat av: pennylane

Jag försökte faktiskt med en snabb undanmanöver komma från en surrig jävla göteborgare och glömde faktiskt telefonen. Var glad, annars hade jag nog ringt och avreagerat mig...Ps: Han lever dock fortfarande.

2006-03-07 @ 14:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback