Nu orkar jag inte mer.

Jag klarar inte av att se matchen. Det blev nyss 1-0 till england. Istället tänkte jag ta och berätta om min första semestervecka. Jag har varit i umeå med Terje och haft det fantastiskt bra. Med sol och bad, basket, fotboll och ett litet kollektiv. T har haft jättekul, visst har jag varit nervös men det har fungerat bra. Imorgon bär det av hemåt och där väntar en stunds cross och lek sen bär det av vidare mot Kalix och Ökx för att fira midsommar. Det här med sommarsemester är ju fantastiskt. Loppis idag och igår, flera fina fynd. Bla Bo Fajans och andra schyssta saker. Nu måste jag kanske se lite mer match. Jag längtar faktiskt hem nu när jag vet att det bär av imorgon. Det ska bli roligt att komma hem till er alla. Imorgon kväll är det kaffe och kaka hemma. Alla är välkomna. Jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Ska du itne uppdatera snart... nu kan jag ju typ ditt senaste inlägg utantill

Postat av: Anna

Jag tycker fröken bloggar alldeles för lite. Kom igen nu, mer mer mer! Pysslar du inte nåt till exempel?

2006-09-04 @ 11:33:00
URL: http://annafrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback