nu är det dags.

Jag är trött, jag städade en stund igår kan man säga. Ikväll händer det. Mitt ex:s pappa och Ch kommer till mig och T. I flera dagar måste jag le och koka kaffe. Jag ska låta dom koka kaffet. Låta dem laga mat och plocka undan. Men jag vet att det inte kommer att bli så. Jag kommer att stå där och le och laga mat. T blir jätteglad att de är här, det vet jag, men sen då. Hmmm.... Jag blir inte så glad och jag kommer att vara jättetrött. Jag såg ju Gilmore ígår som vanligt, vaknade framför datorn vid tre tiden och gick och la mig i sängen. Jag är så trött. I natt ska jag sova som en stock. Jag vill att det är måndag nu, jag gruvar mig som fan för helgen.

TÄNK PÅ MIG

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vi ska göra jätteroliga saker sen när de har åkt. Åka till Luleå och köpa fina saker och fika.

Men de har väl vid gud tänkt att åka och köpa mat i alla fall?
Eller tror de att de har kommit till ett servicehem?
Jag stryker min lilla vaxade fläck på benet minst en gång i timmen. I dag köper jag en burk. Men jag vågar fan inte prova själv.
Kram

Postat av: Caisa

servicehem....

2006-06-01 @ 23:18:03
Postat av: Ewa

Dräp dem.

2006-06-02 @ 11:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback