Jag är en blogg rookie


En blogg rookie
Det här är något helt nytt för mig. Jag vet inte var jag ska göra av med alla mina tankar. Jag har egentligen inget av stor vikt att säga. Ibland när solen skiner som idag, - 2 grader och strålande sol så vet man att det är så härligt. Det är otroligt vackert. Men allt kommer så nära då. Tänkte att det kan vara en bra dag att bli en blogg rookie.


Va fan ska man göra när man blir stor?
Allt kring vad som händer och hänt. Jag har haft en ganska fucked up höst och jul. Allt i mitt liv kom att ställas på sin spets. Vad ska man göra, separation, nytt liv, nytt jobb. Allt kom på en gång. Numera är man en ensamstående morsa med en 4 årig son. Han är dock kungen. (Han har just börjat lyssna på Randys nya skiva)
Grejen är bara det att man vet inte vad som ska hända. Vad man ska göra med livet- va fan ska man göra när man blir stor ? Kanske ska man gifta sig med en olje shejk och bli lyxhustru. Kanske ska man fortsätta sin karriär och sitt magsår. Men frågan kvarstår, vad ska man göra när man blir stor. Och när fan ska man bli stor?

Lala land
Min vän sa till mig i telefonen när vi pratade om vårt struliga liv - jag vill leva i lala land.
Precis så är det, när man var 15 fick man sova, äta det lilla man ville, inte ha några problem alls. Killar kom och gick lite sådär. Men va fan, helt plötsligt måste man ta ansvar över en massa skit. Jag ska bli 15 igen och bara lyssna på bra musik, tjuvröka bakom stallet och pussa på killarna. Allt var mycket enklare då. Mycket enklare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback