Finns det dating kurser?

Jag vaknade sent i morse. Ville inte vakna. Satt i går kväll och pratade med min date jätte, jätte, jätte länge. Han är bra. Det bästa. Men han är inte här, han är i Umeå. Det är ju värdelöst. Ialla fall vet jag inte hur man gör  när man datar. Jag och min vän Jenny kom fram till igår att vi var helt värdelösa på att veta hur man gör under dating. Vi har båda varit tillsammans med våra ex killar i 10 år typ och nu kastas vi in i dating världen, vi vet inte hur man ska göra. tror ni att det finns någon kurs någonstans? Kanske. Jag och Jenny skulle behöva gå den.

Nu ska jag börja arbeta lite. Sitter och lyssnar på Hello Saferide. Så fantastiskt bra skiva. Jag är kär i Patrik, han är bra. Jätte, jätte, jätte bra.

Kommentarer
Postat av: Miss Modesty

Ja trött som du förtjänar. Så är det att vara som en hankatt i Mars. LOL

Jag tror att du och Jenny fixar det här med datingen i alla fall. Man får väl improvisera lite.

Lite fix med frisyren löser man de mesta ;-)
Kram H

2006-02-14 @ 17:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback