Dåliga vinterskor som resulterar i blöta och kalla fötter


Snö, snö, snö.
Det är värdelöst. Jag har dåliga vinterskor som resulterar i blöta och kalla fötter, det är ju inte helt ok. Men skulle jag mot all förmodan använda ett par "riktiga" vinterskor (som min mamma skulle säga) så har jag för långa byxor vilket gör att när jag tar av mig mina dojor så blir jag direkt blöt om fötterna eftersom jag kliver på brallorna. Jag kanske skulle kunna lära mig något av detta. Frågan är om jag kommer att göra det. Antagligen inte.

För långa byxor = obra.
Dåliga vinterskor = obra.
= Det är tråkigt med vinter.

Jag vill att det blir sommar, varmt och skönt.
Jag vill bada.
Jag vill vara ute på stranden i solen.
Fan.
Nu går jag och badar badkar iaf.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback