Min sista dag på arbetet....

Idag är min allra sista dag på Live Sound. Jag kommer att vara hemma med vattkoppebarn torsdag fredag och sen är jag ARBETSLÖS...

Det känns så skönt. Äntligen får jag göra vad jag vill. Efter jul ska jag åka på solsemester med Terje och kanske även min kille kan hänga på, renovera kök hemma,  kanske åka över till USA och hälsa på osv osv. Jag ska ha den softaste tiden på länge. Jag minns inte sist jag kunde ha en semester då jag inte behövde tänka på om vissa saker fungerar på jobbet eller inte. Nu ska jag bara vara ledig. Inget mobilsvar att kolla av och ingen mail. Helt underbart.  Jag och terje ska bara mysa, åka snowboard och pulka se på filmer och baka.

Jag lever i en ganska konstig familj har jag kommit fram till. När jag beslutade mig för att inte bli egen företagare så grattade pappa mig hjärtligt och ärligt till att jag skulle bli arbetslös och få ta det lite lugnt. Syrran blev överlycklig och mamma likaså.
Jag undrar om det är helt normalt att bli så glad över att få vara arbetlös.


Kommentarer
Postat av: !ngela Be

Hell Yeah! stängs en dörr så öppnas en semester-dörr! kram kram..

2006-12-06 @ 17:55:53
Postat av: pennylane

Grattis!

2006-12-07 @ 12:35:49
Postat av: Anna

Ja grattis! Det låter ju underbart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback