En myskväll med min bästa son.

Jag och Terje vi har det allt bra vi. Han är så grymt rolig. Vi hade efter en lång dag hos hannah och christer varit och handlat bland 1000 andra människor på COOP forum. Ingen utav oss visste vad vi var sugna på. När vi gick ut hade vi bara handlat Chips, dip, godis, fil och Narnia- extended version.

Kvällen såg ut att vara räddad förutom för maten.
Terje ville ha MAX, jag ville inte ha det. Han är då shyssta killen och säger   -Men okej då, vi äter väl på Bryggargatan då. Jag ringer glatt till bryggar och upptäcker att de inte öppnar förrän 18.00.
FAN. Vad äter man då?
Hmmm, nu var inte Terje sugen på max när han tänkt sig bryggar och inte jag heller givetvis. Mitt förslag är då Restaurang Furuborg och där hänger terje gärna på. Kommentaren var ; - De har ju bra bröd. (han tänker då på Foccacian med vitlökssmör. Hmmm,,, lite skadat barn. Vi åker dit och äter fantastiska marinerade grillade räkor med parmesan och sallad till förrätt och lite gott kött till varmrätt. Jag gillar min son, vi har verkligen ett bra liv ihop. Vi kan ha en jätterolig lördagkväll tillsammans på en restaurang var som helst. Tänk att det finns massor av människor som skulle tycka att det var jobbigt och säkert även barn som inte skulle tycka att det var kul att gå ut och sitta still och äta i två timmar. De har nog inte särskilt roligt överhuvudtaget. Jag undrar vad det beror på.

Efter den goda maten har det blivit Narnia, turkisk konfekt, chips och annat godis.

En riktigt bra lördagkväll alltså.

Imorgon väntar glögg och julgranspyssel.


Kommentarer
Postat av: Mistress Modesty

He he he. Ja Terjes kommentar när jag hämtat honnom på discot var obetalbart. Tänk er en femåring som
kliver in i köket och ens upptäcker att vi bytt till ett vitrinskåp i köket.

men Terje inte bara ser han utbrister:
-: Hannah, vad snyggt det blev i köket!

Hmm nja lite skadad kanske? Nej, jag tror att han bara är en ny generations ungar som har andra intressen.

2006-12-17 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback